Stay classy

222222⇒ WOC veske – Chanel, Eneste parfymen jeg kjøper igjen – Gucci Guilty perfume, sorte stilettos – Zara

Hvis noen ba meg om å beskrive stilen min umiddelbart, ville jeg nok svart «Black & Gold».
Rett og slett fordi jeg bruker det sååå mye, og sort går aldri feil, uansett. I tillegg har jeg av en eller annen grunn alltid gull på meg. Altså, jeg er bare ikke å se med for eksempel sølv tilbehør.
Hvorfor? No idea. Sort og gull er bare meg.

Ha en fin mandag dere♥

Legg igjen en kommentar

