Ukens tips: Hårparfyme

/reklamelabel.m1Hair perfume - Label.M
Hva tenker du hvis jeg sier «hårparfyme»?

For ja, nå har det faktisk kommet! Det er i hvert fall noe jeg kommer til å fortsette å bruke!
På denne årstiden føler jeg at den nyvaskede følelsen forsvinner kjempe fort, lukter ikke lenger nyvasket og blir fort tørt. Jeg føler at denne parfymen er med på å gi den grå vinterhverdagen en dose med glamor.
På dette tidspunktet kunne jeg virkelig ønske dere ikke bare kunne se og høre ting på bloggen, men også lukte! Get it together science…:)
Jeg får en følelse av at det lukter en blanding av jasmin og sitrus, noe som gir denne friske lukten. Og den er såpass sterk at den ikke forsvinner etter bare en time.
I tillegg så er det faktisk en parfyme som inneholder pleiende argan-olje, som vil si at du får mer glans samtidig. Om det er en av mine nye favorittprodukter? J-A! Og det gjør ikke akkurat noe om det står framme på sminkebordet heller, for denne flasken er utrolig fin til å være et hårprodukt!

Tenker du på en julegave til en venninne, søster eller til deg selv så skal du kjøpe denne! For den lukter så utrooolig godt, det kan jeg banne på! 😉

XX

 

 

 

One thought on “Ukens tips: Hårparfyme

Legg igjen en kommentar

