JEG ER SEMIFINALIST I VIXEN BLOG AWARDS!

Stem på meg til Vixen blog awards on Make A Gif

Wow! For en hyggelig overalskelse og start på helgen! Dere og sammen med Vixen har gjort meg til å være semifinalist i hele 3 kategorier i år! Jeg oppdaget først at jeg var i en kategori, og ble egentlig veldig overasket over det. Senere oppdaget jeg at jeg var i to til! Det er jo helt utrolig 😀
Jeg er altså i kategoriene: Årets moteblogg , Årets Nykommer og Årets skjønnhetsblogg !

Dere har jo fått meg såpass langt, så nå hadde jeg satt helt utrolig stor pris på om dere ville stemt meg fram til finalen! KLIKK HER FOR Å STEMME!

1. Klikk HER
2. Velg kategori (Årets moteblogger, nykommer, skjønnhetsblogg)

3. Der ser dere navnet mitt, «Ada Ekrem» og klikk STEM.

Tusen takk, dere♥

//translate.
 Wow! I'm finalist in Vixen blog awards this year! That's because of you guys!!
I'm in three categories: " Årets moteblogg (fashion blog of the year), Årets Nykommer (New coming blog of the year) og Årets skjønnhetsblogg (Beauty blog of the year)"
 I would be so happy if you could vote for me HERE. Just find my name "Ada Ekrem" and click "stem".
 Thank you, thank you, thank you!! ♥

XX

Legg igjen en kommentar

