Travel: 2 uker til Thailand!

thail
Ah, jeg drar til Thailand første juledag! Jeg klarer v-i-r-k-e-l-i-g  ikke vente. Det er ikke første gang jeg drar dit, har vært der flere ganger tidligere. Så det gjør at jeg vet hva som venter meg, nemlig herlig varme, turkis vann, fantastisk mat og laidback atmosfære. Føles ut som det er det eneste jeg har i hodet om dagen, – ferie, ferie, ferie! I dag er det bare 2 uker til også! 😀

Årets moteblogger:                Årets Nykommer:           Årets Skjønnhetsblogg:

badge-semi-greenbadge-semi-rosabadge-semi-green

XX

Legg igjen en kommentar

