messy hair & dark lips

_MG_0774_MG_0808_MG_0782_MG_081b9_MG_0776_MG_0793
Altså jeg må bare si at jeg nyter av denne milde vinteren så langt! Jeg elsker at det er bar bakke og at jeg ikke fryser ørene av meg. Jeg er vel kanskje den eneste som ikke lengter etter snø..?

En annen ting er at jeg har fått pakken jeg bestilte fra Boutique Minimaliste for en stund tilbake, og det ser dere noe av på bildene. Altså det er en smykkedesigner fra Portugal med utrolig fine materialer som jeg har forelsket meg i! Jeg har bestilt derifra tideligere og er alltid like fornøyd! De lager så personlige og enkle smykker som du kan matche med alt! Jeg gleder meg til å vise dere resten♥

Årets moteblogger:                Årets Nykommer:           Årets Skjønnhetsblogg:

badge-semi-greenbadge-semi-rosabadge-semi-green

XX


One thought on “messy hair & dark lips

Legg igjen en kommentar

