– obsessions –

white+gold

Hei dere!
Det er en ting jeg gjerne vil dele med dere og det er smykkedesigneren Boutique Minimaliste! Det er et smykkemerke fra Lisboa i Portugal hvor de lager alt selv. Jeg har hatt de varmt om hjertet veeldig lenge og jeg har liksom ikke funnet noe lignende i den stilen tideligere. Ta heller en titt HER , og se hva dere synes:)
Gleder meg til å vise dere resten når jeg er i Thailand♥

En annen ting som dere muligens har merket er dette her med lyse farger. Jeg tvinger vinteren bort alt jeg kan, hehe. Jeg kom over dette strikkede skjørtet fra H&M og har endelig funnet et godt alternativ til å gå med skjørt på denne årstiden uten å fryse! Hva synes dere?

Husk å stem på meg til Vixen Blog awards! Nyt søndagen deres♥

Årets moteblogger:                Årets Nykommer:           Årets Skjønnhetsblogg:

badge-semi-greenbadge-semi-rosabadge-semi-green

XX

 

Legg igjen en kommentar

