It’s all about white

_MG_1008_MG_0988_MG_1023 tfugvhnPolo & skirt – H&M, boots – Acne Studios, bag & bracelet – unknown, Jewelry – Boutique Minimaliste

Å, jeg nyter virkelig den milde vinteren! Det har vært 5-6 grader i hele dag, og da kan jeg ta fram skjørtet igjen! I dag har jeg bare gjort ferdig de siste julegavene og vært på biblioteket for å finne meg en bok til Thailand. Jeg har faktisk ikke så veldig julestemning i år. Jeg har vært veldig fraværende fra bloggen i det siste, og det er rett og slett for jeg har vært dårlig! Nå er jeg frisk igjen, og gleder meg til å dele masse fine bilder fra oppholdet i Thailand.
Ha en fin mandag dere♥

 

Årets moteblogger:                Årets Nykommer:           Årets Skjønnhetsblogg:

badge-semi-greenbadge-semi-rosabadge-semi-green

XX

 

2 thoughts on “It’s all about white

Legg igjen en kommentar

