My favs from Boutique Minimaliste

_MG_1169_MG_1197_MG_1215_MG_1184_MG_1178

Hei dere! Jeg må bare vise dere favorittene mine fra http Boutique Minimaliste. De to minste smykkene, altså den bitte lille haitannen og karma-smykket har jeg på meg hver eneste dag. Jeg elsker smykker man kan både kombinere sammen og ha enkelt hver for seg.

Da vi var på vei tilbake så jeg en laang slange slynge seg på bakken under steinene… Dere kan tro jeg var rask på foten tilbake til stranden!

Årets moteblogger:                Årets Nykommer:           Årets Skjønnhetsblogg:

badge-semi-greenbadge-semi-rosabadge-semi-green

XX

3 thoughts on “My favs from Boutique Minimaliste

Legg igjen en kommentar

