Good bye Thailand!

_MG_1597_MG_1607 _MG_1612

Da var vi hjemme igjen! Det føles rart, underlig. Akkurat som om livet har blitt satt på pause i 14 dager, så plutselig er man tilbake der det slapp. Man finner en helt spesiell ro der som er vanskelig å formidle.
Jeg har forøvrig også glemt å ønske dere godt nytt år! Jeg håper det bringer alle mulige utfordringer dere kan vokse på, flotte minner og all lykke.
Selv vet jeg det kommer til å bli et nokså spennende år! Jeg håper bare jeg kan bli bedre til å ta klare valg og pushe meg selv enda mer. Kanskje også få med meg litt av roen i Kamala hjem i hverdagen? Selv om jeg tviler på at det er mulig. Nå skal jeg ikke reise før til påskeferien, la-det-gå-fort!
God helg!

XX

 

Legg igjen en kommentar

