March 11

_MG_5457_MG_5431 _MG_5456_MG_5480 Heels – Nelly.com, Jacket – Lindex, Dress – Gina Tricot, Bag – Croatia, but you can find similar here

Spring is in the air! Man kan ikke annet enn å elske det! Det er akkurat som om alt blir liiitt finere, litt bedre og folk blir litt gladere. I dag blir det bare å jobbe med opptaksprøver til Khio og Westerdals, og i morgen tidlig bærer det til Karl Johan Hudpleie for å gjøre meg vårfresh! Lurer dere på hva jeg skal? Følg med i morgen 🙂
Husk å følg meg på instagram @adaekrem og vil du følge meg mer privat kan du adde meg på snapchat med brukernavnet Adaekrem der også. Ser allerede noen av dere har gjort det!
Ha en fin, fin onsdag!

XX

One thought on “March 11

Legg igjen en kommentar

