Beste alternativet til vippe-extensions!

føretter2Dette er før behandlingen og 1 dag etter. Og jeg garanterer dere: ingen mascara! 

Igår var jeg på Karl Johan Hudpleie og gjorde en behandling som kalles LVL Lash lift (vippeløft). Jeg har gått frem og tilbake med å ønske meg vippe-extensions lenge, men etter hvordan jeg har sett på andre hvordan det sliter på vippene, at det ofte kan se unaturlig ut, at det brukes minkhår og hvor ofte de må fylle (og ikke minst kostnaden), så har jeg droppet å gjøre det. For litt siden så ble jeg fortalt at dette var et mye bedre alternativ. Og nå kan jeg si meg helt enig! Jeg kan igrunn la før-etter bildet tale for seg selv..

Så det jeg gjorde igår var å først farge dem, og så tok jeg vippeløft. Jeg tror dette er noe jeg kommer til å bli helt avhengig av. Først og fremst: det å kunne gå ut av døra idag uten mascara var himmelsk! En annen ting er at det ikke sliter på vippene slik extensions gjør, og så er det snakk om kostnad og tid da dere, LVL lash lift holder ca. 2 mnd istedet for å fylle på hver 2-3 uke..

_MG_5497Her farger jeg vippene med blå-svart farge.

_MG_5518Her utfører flinke Julie LVL Lash lift (løft,volum,lengde). Det ser både sprøtt og ubehagelig ut, men det kjennes som man bare stryker fingertuppen over vippene, så absolutt ingen ubehag!

_MG_5528Ferdig behandlet! Se så sorte og «lange» de er!

Som jeg har nevnt tidligere, så liker jeg å dele ting jeg liker som jeg kommer over. Så jeg følte at denne behandlingen var noe jeg virkelig måtte dele! Jeg våknet opp og følte at øynene så mye mer våkne ut, for fargen og lengden på vippene gjør at det åpner øyet på en måte. Så det er noe jeg virkelig anbefaler til dere som er lei mascara om morgenen.

Jeg tok dette hos Karl Johan Hudpleie, for det er de jeg har hørt er best på dette. I tillegg så er ikke LVL lash lift en vanlig vippeløft. Det finnes jo ulike typer, og andre kan lett bli krøllet eller «frizze» seg, mens ved denne behandlingen løftes vippene.  Dere kan også se fler før etter bilder på facebook siden deres HER

_MG_5491 No words needed..

 

 

 

One thought on “Beste alternativet til vippe-extensions!

Legg igjen en kommentar

