That bomber jacket

_MG_6058_MG_6046_MG_6062Bomber jacket – Zaful.com, Skirt – Cubus, Polo – H&M, Sneakers – Nike

Hei dere! Beklager dårlig oppdatering! Jeg har rett og slett jobbet rumpen av meg med portofolie og opptaksprøver, og nå har jeg endelig levert! Merker jeg begynner å bli virkelig spent.

Altså nå er jeg i Malta, så kommer til å legge ut en hel del herifra!
Kom egentlig bare innom nå for å dele outfiten fra igår og fortelle at jeg lever 😀

Ha en deilig påske dere!

– Ada

 

Legg igjen en kommentar

