windy days

_MG_6254

_MG_6442
_MG_6268
Selv om forblåste Malta river håret mitt til begge sider, så har jeg hatt mulighet til å gå bar de siste dagene. Jeg har til og med klart å skaffe meg skille av solbrillene og et par fregner..
Men så heldig som jeg er så har jeg klart å bli syk! Jeg var oppe i byen Mellieha en tur i formiddag og tok senere en lunsj ved dette nydelige vannet, men i hele ettermiddag har jeg og fetteren min ligget inne og sovet med høy feber.. Det er så typisk å bli syk! Vi kommer nok bare til å slappe av i kveld, slik at vi skal orke litt shopping i Sliema som er en stor by plassert nord-øst på Malta.

Jeg har tatt massevis av bilder, så det vil komme en god del oppdateringer de neste dagene.

XX

2 thoughts on “windy days

Legg igjen en kommentar

