Red Tower

_MG_6278_MG_6304_MG_6296_MG_6326_MG_6334_MG_6341

Etter å ha sett på den røde borgen som så ut til å være tilfeldig plassert oppå fjellet, så bestemte jeg meg for å gå opp dit. Jeg ser den nemlig hver gang jeg våkner, når vi har spist lunsj og hver gang jeg går ut fra hotellet. Planen var å skape et magisk solnedgangs bilde med den røde borgen, men flaks som jeg har ble det overskyet på 10 minutter og det ble dermed ingen vakker himmel..
På vei ned igjen tok jeg en annen vei, og her kom jeg over noe som kunne se ut som slummen i Cuba eller Mexico med massevis av blikkboks hus i turkise nyanser. Jeg vet fortsatt ikke helt hva det var for noe, om det var en slags kolonihage eller om det rett og slett bare var like fattig som det så ut. Tenker å muligens ta en tur tilbake for å sjekke det ut en morgen. Det er alltid slik at jeg vil utnytte og se mest mulig av et sted jeg er, i tillegg så blir det jo en del god mat og drikke, så det er greit å få gått en del i løpet av en dag.

XX

One thought on “Red Tower

Legg igjen en kommentar

