casual white

_MG_7324_MG_7310_MG_7287Coat – Gina Tricot, Pants & Polo – H&M, loafers – Zara, bag – Chanel

Hei dere! Jeg har vært enormt dårlig på å oppdatere i det siste, jeg har levert inn massevis av opptaksprøver og har vel så og si nesten ikke hatt et liv.
Det er naturligvis eksamensperioder som kommer, men likevel vil jeg få mer tid til overs enn jeg har hatt.

Igår var jeg på pressefrokost hos Gambit Hill & Knowlton og jeg valgte egentlig å være helt casual i flate sko og bukser. Kommer til å laste opp bildene fra pressevisningen senere i kveld 🙂

XX

 

Legg igjen en kommentar

