Shopping spree hos Miinto.no!

Processed with VSCOcam with f2 presetAntrekk 1: Tshirt – HER ,  Skjørt – HER , veske – HER , sko – HER
Antrekk 2: Tshirt – HER , skjørt – HER, solbriller – HER , sko – HER , veske HER
Antrekk 3: Kimono – HER, shorts – HER, solbriller – HER , sko – HER

Nå er det bare noen eksamener og under en måned igjen, så er det sommerferie! Det er nok den mest etterlengtede ferien jeg kommer til å ha tror jeg.. Apropos det, så er det tiden for å tenke litt på sommergarderoben. Her er mine favoritter for sommeren fra Miinto.no  I sommer ser jeg nemlig for meg å blande stiler, være casual og nyte. PS: Espadrilles sko er nok noe man kommer til å se meg i aaalt for mye i sommer 😀

For å ikke å glemem dette: på mandag 1.juni kl. 12.00 . til tirsdag 2. juni kl. 12 er det 20% på ALT!! Hvis varene er på salg fra før av, får du 20% i tillegg til salget! 
Det eneste du trenger er å legge til koden «MIINTOSUMMER». 

 

BLOG

 

4 thoughts on “Shopping spree hos Miinto.no!

Legg igjen en kommentar

