Forandringer skjer

960

Hei dere! Jeg vil bare stikke innom for å fortelle dere at det er myye forandringer som skjer om dagen. Jeg er også i en prosess hvor jeg holder på å flytte bloggen. Så det er fryktelig mye som skjer i tillegg til siste innspurt med eksamener før jeg er helt FERDIG(!!) og har sommerferie. Kan godt hende bloggen er nede litt også, men jeg lover dere at jeg skal informere dere når alt er ferdig på den nye bloggen. Inntil da kan dere følge meg på instagram og snapchat: @adaekrem

Legg igjen en kommentar

