Hallstatt pt. 2

_MG_9851_MG_9790 _MG_9840 _MG_9806 _MG_9810_MG_9887960IMG_9866_MG_9797

Jeg var nødt til å poste fler bilder fra denne fantastiske byen. Jeg tør påstå at dette er et sted man er nødt til å se før man går i graven. Østerrike er mest kjent for sine vinterlandskap, men etter å ha kjørt igjennom landet så har det klart å vise seg frem på sitt vakreste. Vi kjørte også igjennom Østerrike på vei hjem og det er den ene vakre byen etter den andre. Den ene grønne engen etter den andre. Det ene velstelte huset etter det andre og hvert eneste lille vann var turkis. Da vi kjørte nedover en dal, var det til og med en lubben mann med hatt og bart som gjetet kyrene sine. Jeg har aldri noensinne opplevd noe så stereotypisk, men missforstå meg ikke – det er et av de vakreste landene jeg har vært i. Og Hallstatt – definitivt en eventyr by verdt å besøke.

Videre gikk turen til Ljubljana – hovedstaden i Slovenia.

BLOG

Legg igjen en kommentar

