Snart innflytting..

leilighetny

 

Da var det endelig vår tur til å få oss en leilighet i Oslo! Jeg flytter inn med to venninner og jeg klarer virkelig ikke vente. Vi overtar på fredag, men da er jeg i Kroatia. Vi ga opp et øyeblikk for det føltes som vi ikke fant noe, og til slutt endte vi opp med 93 kvm stor leilighet med balkong og store rom på Fagerborg! Så vi er mer enn fornøyde!
Det blir nok til at jeg starter innflyttingen på mandag når jeg er tilbake igjen. Vi er nesten tussete om dagen og bare tenker på leiligheten og hvordan vi vil ha det. 😀 BLOG

2 thoughts on “Snart innflytting..

Legg igjen en kommentar

