Dear travel diary…

kartt

flypulaarenaverudROVINJstojavenezia

 

Så.. Jeg kom hjem fra Pula i Kroatia forrige uke. Morgenen etter flyttet jeg inn i leiligheten og hele uken har gått til å skru og bære opp esker, pakke opp esker, skru litt mer og rote rundt etter klær. Den sommeren her har mildt sagt vært hektisk, på en god måte. Jeg regnet på det, og jeg har vært en hel måned borte rundt omkring i Europa. Jeg har sett steder jeg har drømt om å komme til og jeg har sett utrolig mange land på kort tid. Innlegget over er en mini-guide hvis du skal reise til Pula-området. Jeg var så heldig å få en langhelg dit i bursdagsgave! Og vi gjorde virkelig maks ut av tiden, her er mine tips til dere siden Kroatia har blitt utrolig populært de siste årene. Enjoy!

BLOG

Legg igjen en kommentar

