Mixed styles

_MG_2482m_MG_2505_MG_2520 _MG_2516Jacket – zaful.com , Heels – Zara, Sunnies – Zerouv.com, Skirt – H&M, Bag – Cèline, Top – Gina Tricot

Hola! Jeg føler meg alltid litt ekstra edgy når jeg har på meg frynsejakken min fra Zaful.com. Siden jeg har vært liten har jeg alltid likt å matche det feminine med en annen stilart. Jeg har den største troen på hver og en sin personlige stil og ikke fashion i seg selv. For meg så er det ikke rett å kopiere alt jeg ser av sesongens og neste sesongens trender, men heller ta tak i enkelte ting du liker og blande det med ditt eget utrykk. Hvilke tanker har dere?

BLOG

One thought on “Mixed styles

Legg igjen en kommentar

