Spa weekend at Farris Bad

IMG_0149

Såå.. Jeg fikk en hyggelig overraskelse denne helgen! Jeg fikk til og med ikke vite hvor vi skulle før vi sto på parkeringsplassen utenfor Farris Bad og Spa i Larvik (selv om jeg klarte å plusse 1+1 hvor fler skilt vi fulgte mot Larvik..)

IMG_0071

Det var min første gang der og hele hotellet var fylt med store vinduer og masse kunst.

IMG_0075

Hotellrommet vårt.

IMG_0115

Det beste var å være der utover kvelden, siden vi så og si var alene.

IMG_0125

Badedrakten min finner dere på Ebay til rundt 200 kr ♥

IMG_0053

I gangen hvor man ser resten av hotellet og stranden.

IMG_0042

Dette var min favoritt del som lå litt avsides og lengst ut mot vannet.

BLOG

Legg igjen en kommentar

