New obsession: Coffee table books

slide3
Sååå. Jeg har fått litt dilla på «Coffee table books» om dagen, mest på grunn av interiøren. Kunne gjerne tenkt meg Chanel, den fantastike gullboken Louis Vuitton/Marc Jacobs eller kanskje Tom Ford. Det har helt klart blitt veldig populert i interiør i det siste, så jeg tenkte jeg like gjerne kunne legge opp en favorites og så fant jeg noen linker også.
Hadde forøvrig sjekket opp flere steder hvor bøkene selges, kanskje de er billigere! Nå har dere i hvert fall navnene, noe jeg har slitt litt med å finne 😀
coffeetablebooks

1. «Vogue Living: Houses, Gardens, People» by Hamish Bowles
2. «The Little Black Jacket: Chanel’s Classic Revisited» by Karl Lagerfeld & Carine Roitfeld
3. «Louis Vuitton / Marc Jacobs» by Pamela Golbin
4. «Tom Ford» by Tom Ford & Bridget Foley.
5. «Domestic Art: Curated Interiors» by Holly Moore, Rob Brinkley, Laurann Claridge
6. «Rhapshody» (limited edition) by Kelly Wearstler
7. «Valentino: Themes and Variations» by Pamela Goblin & Valentino
8. «Black and White (and a Bit in Between): by Celerie Kemble.
9. «Luxury Hotels: Top of the World Vol. II» by Martin Nicholas Kunz & Patricia Masso.
10. «Elements of Style» by Erin Gates.
11. «Glamorous Rooms» by Jan Showers.
12. «American Fashion Designer at Home» by Rima Suqi
13. «Grace: A Memoir» by Grace Coddington.
14. «The Big Book of Chic» by Miles Redd
15. «The Things That Matter» by Nate Berkus.

BLOG

Legg igjen en kommentar

