New in: Retro camera case

_MG_9147Hei dere!
For dere som følger meg på snapchat (@adaekrem), så har dere kanskje fått med dere at jeg har skaffet meg et nytt kamera. Jeg har alltid vært «jenta med det store kameraet» på eventer og lignende og nå innså jeg at jeg måtte ha noe enklere. Derfor kjøpte jeg meg til slutt Canon g16 og er SUPERfornøyd. Fra før av har jeg et Canon 60D med en haug objektiver, men nå bruker jeg det bare til frilansjobbene.

Så, min nye Canon-bestie trengte beskyttelse og da kom jeg over denne retroinspirerte kamerabaggen fra Ebay.com til bare 80 kr. Så takk og lov for jeg ikke falt for Mr.smileyface på elkjøp som skulle ha meg til å kjøpe en kamerabag til nesten 1000 kr..
Du finner det HER og selgeren har en haug med andre bagger til en rekke andre kameraer 🙂
BLOG

Legg igjen en kommentar

