Nude tones

IMG_0595 IMG_0593

Trench coat – Zaful.com, leather pants – H&M, boots – H&M, Bag – Chanel

IMG_0614«Asian Lunch box» og lakse-taco. yummm

Dette er noen bilder vi knipset her om dagen da nesten hele familien kom til Oslo for å besøke meg. Vi spiste på Asia på Aker brygge og det var fantastisk mat! Når jeg spiser ute, så liker jeg at maten skal være spennende. Spiser jeg en ‘kjedelig’ pasta, kunne jeg nesten laget den hjemme.

Forresten, som dere ser har forandringer skjedd i hårveien! I tillegg til å gå fra en blonde goldie til en brun lab, så har jeg også fått litt ekstra lengde! Det er det Chloe’s som står for, tenkte derfor å gjøre en fullt innlegg på det snart, slik at dere får vite hva jeg virkelig synes om det 🙂

God natt ❤BLOG

 

One thought on “Nude tones

Legg igjen en kommentar

