Test: Chloe’s clip-on

IMG_9509 copy

Jeg har med vilje drøyet en god stund for å snakke om håret. Det er fordi jeg virkelig ville teste ut om det var bra og fungerte som det skulle etter en stund.

Så, som dere har sett så har jeg blitt en del mørkere! Jeg skulle til frisøren for noen uker tilbake og bare: nei, nå får jeg prøve noe nytt. Jeg har vært blond så lenge jeg kan huske – lys blond, blonde striper, brune og blonde striper, helfarget blond, blond balayage, blond ombre og u name it.
Så da begynte jeg i det små, bestilte fargen Jazz brown fra Chloe’s og ba frisøren gjøre meg mørkere. Det var uvant, men jeg trives veldig i det nå som det er høst.

Jeg synes det er gøy med skikkelige forandringer, så da ble jeg både mørk og langhåret!
Så, når det gjelder extensionet så ventet jeg som sagt, siden jeg har opplevd tidligere at extensionset har blitt skikkelig dårlig etter kun et par vask eller stylinger. Jeg skriver aldri om ting jeg ikke står for og kunne kjøpt personlig, så det er også derfor jeg har drøyet såpass lenge.

Så jeg har da altså testet ut fargen Jazz brown 6/60 som har et kjempefint spill i! Mange brunfarger som blir litt for varme, men med denne måtte jeg bruke en minicolor for å matche fordi den var såpass kald.  Det ser også fortsatt veldig glansfult ut og krøller seg lett etter å ha vasket noen ganger. Når jeg krøller det trenger jeg ofte ikke gjøre noe med det på et par dager for det holder så godt. Det er noe av deg jeg synes er utrolig deilig med extensions! Det tåler faktisk den nordiske kalde og fuktige høsten, og etter mange timer har jeg fortsatt korketrekkere 😀 Jeg føler også at klippsene sitter godt og jeg trenger ikke tupere håret for at de skal holde seg i.
I tillegg får man med en supersøt boks som gir meg den litt eksklusive følelsen.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 5/6

Du finner siden deres HER.

BLOG

One thought on “Test: Chloe’s clip-on

Legg igjen en kommentar

