En følelse

fuck ada

 

«I love art, and by art I mean nature, music, sex, poetry, paintings, the human body, literature.. All of this is art to me.»

Etter alle disse månedene hvor livet har stått helt stille, merker jeg det kribler i kroppen. Jeg vil gjøre noe. Tegne noe. Male noe. Jeg har helt ærlig ikke visst om følelsen ville komme tilbake, men nå kjenner jeg den siger opp i meg. Ligger på lur, på vei til å bli oppdaget. Jeg tror jeg skal kjenne på det i morgen, ta frem et lerret igjen og la fingrene vandre over det. Vi får se. Jeg har i hvert fall fått igjen følelsen. Så nå skal la sengen gi etter for kroppen og legge meg fornøyd. Et skritt nærmere livet.

Untitled-1

 

Legg igjen en kommentar

