SPØRSMÅLSRUNDE!

IMG_9549 copy

Hola peeps! Nå som jeg har begynt å blogge igjen tenkte jeg å kjøre i gang en spørsmålsrunde, så kan vi catche up litt 😀 Jeg kommer ikke til å holde noen småklein video som svar spørsmålene eller samle det opp til en lang ramse av tekst. Jeg kommer til å svare på snapchat til tirsdag! Følg meg der som AdaEkrem. Jeg vil svare på spørsmålene i løpet av dagen! Vi reiser til Berlin da, så dere får bli med litt rundt i samme slengen og det blir litt mer casual.
Så still spørsmål under i dette innlegget, så svarer jeg på det på snapchat til tirsdag 😀

IMG_9549py

Untitled-1

 

14 thoughts on “SPØRSMÅLSRUNDE!

  1. Kan du forklare mer hvordan det er å være frilanser? forklare mer hvordan du får endene til å møtes, og hvordan en kan starte selv som frilanser?

    Lik

  2. Hvordan går det med pappaen din? Du er sterk!

    Hvordan føler du deg nå?

    Hvordan er du som person?

    Hva er ditt tips mot vanskelige tider?

    Klem!

    Lik

  3. Må bare si at du har en fantastisk blogg. Elsker den!
    Hva slags app bruker du på å redigere bildene på insta?
    Var du med på russebuss før?

    Lik

Legg igjen en kommentar

