Berlin pt. 3: The pink restaurant

yumchaIMG_0507Bestill Dumplings og vårrullene deres. Mmmm!

IMG_0504She adores me 😉

IMG_0509Dumplings ❤

Hei igjen! Dette stedet må jeg bare dele med dere, jeg kom over «Yumcha Heroes» gjennom en lokal blogger fra Berlin. Jeg er utrolig glad i å smake på nye ting, og da jeg kom over disse dekorative knutene, så fikk jeg kjempelyst til å finne ut hva det var.. Yumcha Heroes er et bittelite sted med underkant av ti bord, så vi passet på å bestille i forveien. Fra gaten lyser den lille asiatiske restauranten opp med den knallrosa belysningen!

Untitled-1

Legg igjen en kommentar

