Army green

IMG_1175IMG_1174IMG_1170

Coat – Missguided
Bag – Céline
Skirt – Missguided
Shoes – Nelly
Mesh top – Ebay

Hei dere! Dette er kanskje en helt vanlig outfit-post for dere, men har en litt mer betydning for meg. I dag var det min kjære pappa som tok bildene, og det gjorde at jeg for noen minutter følte alt var som før. Han var min «blogdaddy» igjen og korrigerte på hvordan jeg burde stå. Siste måneden har vi opplevd mye bedringer og det er veldig godt. Det har blitt veldig viktig for meg å gripe fatt i de små øyeblikkene etter alt som har hendt.

Nå skal jeg krype til sengs! Vi jobber fortsatt med Berlin-videoen, den vil komme opp på bloggen så fort vi har mulighet.

Untitled-1

2 thoughts on “Army green

  1. Hei! Fine bilder 🙂 Kunne du skrevet litt om hvordan du trenger – evnt hva du har gjort for å få den rumpen og midjen haha. Drømmekropp! Vet du ikke er fitnessblogger men.. Bruker du feks waisttrainer? Klem

    Lik

    1. Hei Tina! Tusen takk for det! Jeg vet ikke helt om jeg skal le eller være smigret. Er selvfølgelig smigret, jeg er det. Altså.. Jeg kan ikke huske sist gang jeg trente. Vi gikk opp Holmekollen, men endte opp med å ta en is på toppen, om du skjønner 😀 Jeg må vel si at jeg har arvet de brede hoftene av my mama. Jeg har waisttrainer faktisk, så om ønskelig kan jeg godt publisere den 🙂

      Lik

Legg igjen en kommentar

