All neutral

IMG_1487copyIMG_1449IMG_1482n

Coat – Missguided
Body – Ebay
Heels – H&M
Bag – Chanel
Pants – Missguided

Hei dere! I går tok jeg en pause fra all lesingen og skrivingen, og tok meg en tur ut i finværet. Oppgaven vi har nå føles bare såå tung og vrien.. Jeg møtte min venninne Maja, og så dro vi og spiste på Døgnvill. Jeg elsker at utesesongen begynner å smyge seg på nå, det er så deilig!
Nå skal jeg fortsette med oppgaven før lillesøsteren min kommer og blir over helgen i morgen..

Untitled-1

Legg igjen en kommentar

