Let’s have a hairtalk!

Hei dere! På tirsdag så satt jeg på teip extensions for første gang. Jeg har alltid benyttet clip-in men synes det blir litt slitsomt i lengden og tenkte dette ble en fin forandring til våren og sommeren. Som alltid så bruker jeg extensions fra min favoritt leverandør chloes.no, rett og slett for at det håret holder best av de jeg har prøvd ut.
Så det jeg gjorde var bare å bestille derifra og ta med til frisøren min hos Senze , da er jeg alltid sikret at håret blir bra! Så nå føler jeg meg relativt vårfresh med lange lokker igjen!

IMG_1646
Over ser dere hvordan det ser ut med én rad lagt, etterfulgt av hvordan «teip-sandwichen» ser ut under- og ovenfra. Deretter ser du hvordan det ser ut før og etter ubehandlet.

IMG_1679

.. Og hvordan det ser ut dagen etterpå med bare en helt enkel styling. Fargen jeg har heter Scandinavian blond mix. PS! Dere kan selv sende inn bilde til Chloe’s å få anbefalt farge 🙂

Jeg synes det er overraskende behagelig å ha på seg, jeg merker de ikke engang. Festene hos Chloe´s er litt mindre enn vanlig, så det gjør at de ikke kjennes så godt. I tillegg så var frisøren min fornøyd med at det var remy hår, det handler også om hvor godt håret holder. Det vil derfor si at det er kvalitetshår som de har passet på at alle ligger i lik rekkefølge, slik at ikke noen hårstrå fliser seg oppover og andre nedover. De følger dermed hårets naturlige retning.

Jeg kommer til å poste et innlegg til om hvordan jeg tar hånd om extensionsene mine og hva som fungerer for meg.

Så i mellom tiden kan dere sjekke ut Chloe´s extensions HER og frisøren jeg alltid går til HER (som for øvrig også har studentrabatt!)

Untitled-1

Legg igjen en kommentar

