Jeg reiser alene

Tidligere denne uken satt jeg totalt ukonsentrert og stirret tomt foran meg. Det var som jeg hadde lyst å løfte på huden og tre ut av kroppen. Komme meg vekk og bort. Det siste månedene (snart et år) har livet vært.. merkelig. Alt er forandret, men samtidig så er jeg besatt av og prise meg lykkelig. Leve det, nyte det og ta sjanser. Jeg fikk jo en real oppvekker i november i fjor hvor jævla skjørt livet er, hvor fort ting skjer. Så siden det har jeg nok fått et litt annet livssyn på sett og vis. Ikke minst forandret meg på noen områder. Det har vært mange oppturer og nedturer, men i det siste har jeg følt meg sliten, til og med i hodet. Jeg innså at jeg begynte å skli inn i tomme rutiner igjen. Så vipps, så hadde jeg bestilt en tur til Cinque Terre, uten helt å tenke meg om.

Det å finne hotell og passende fly på så kort tid var jo en liten prøvelse i seg selv. Men jeg endte opp med å fly til Pisa og bo i La Spezia som er en større by utenfor Cinque Terre på et slags leilighets-hotell som heter Via Chiodo Luxury Rooms. Det er så utrolig fine rom, at jeg tenkte å poste mer om det senere. Deretter fant jeg ingen beleilige flytider hjem med Norwegian, så jeg fant til slutt ut at jeg tar SAS hjem fra Firenze slik at jeg får noen ekstra dager. Dermed så ble det visst et par dager i Firenze også! Der gleder jeg meg i hvert fall til å se rommet, det er flere hundre år gammelt og bærer en ærværdig stil. Men nå skal jeg nyte noen dager i Cinque Terre først og jeg gleder meg til å oppdatere dere for det er så vakkert her!

blog

Legg igjen en kommentar

