Art: Eric Fischl

 

«Å falle
gang på gang
sånn skikkelig
helt til bunns
helt ned i mørket

har iallefall
gjort meg
ganske god
til å reise meg igjen.»

 

Eric Fischl, dere. Jeg har sett svært lite av kunsten hans tidligere, men når jeg ramlet over dette. Kjente jeg at hjertet gjorde et lite bykst og øynene fornøyd druknet i de herlige fargepalettene han benytter.

 

94_0072000_0012002_0212001_01494_0032007_013static1-squarespace

Source: @minesmåord and Eric Fischl

Kode for å importere bloggen min til Nouw: 0354496129

Legg igjen en kommentar

