Dinner at Hanami

1img_2610img_2609img_2608img_2587

Onsdag fikk vi rotet oss ned til Hanami, for å nyte det som muligens ble den siste uteserveringen i år. «Foodie loveren» i meg bare vokser og vokser, og jeg merker spesielt det ved å smake nye ting. Først fikk jeg servert en fruktig «Geisha» med hint av søt pasjonsfrukt. Deretter ble gulrotmarengs, kokos og laks, etterfulgt av en sjokoladefondant..🙄😋 Om dere ikke har vært der enda, vil jeg absolutt anbefale det.

Har også tenkt på å lage min go-to liste over spisesteder her i Oslo, det er jo så mange steder som blir glemt!

Ha en fin fredag dere!

A

Legg igjen en kommentar

